نشانی 6 جلسه آموزش قرآن در شهریار و ملارد
کد خبر: 4018633
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

نشانی 6 جلسه آموزش قرآن در شهریار و ملارد

جلسات آموزش عمومی قرآن از سوی قاریان و مدرسان قرآن در منطقه شهریار و ملارد برگزار می‌شود.

شهریار و ملاردبه گزارش ایکنا، بعد از گذشت دو سال از ایام شیوع کرونا و روزهایی که با قرنطینه گذراندیم، حالا با انجام واکسیناسیون گسترده و کاهش مرگ و میرهای ناشی از این بیماری مجدداً جلسات قرآن حضوری از سر گرفته شده است، از این رو این خبرگزاری در پی رسالت خود مبنی بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی، اقدام به انتشار جلسات قرآنی که در استان تهران برپا می‌شود، کرده‌ است، اما اهالی شهریار و ملارد برای بهره‌مندی از آموزش قرآن به کجا می‌توانند بروند؟

مهدی غلام‌نژاد، دو جلسه آموزش فنون تلاوت مسابقه‌ای، معنامحور و آموزش آکسان دارد که یکی در مسجد امام جعفر صادق(ع) به نشانی ملارد، سرآسیاب، خیابان امام خمینی(ره) روزهای شنبه بعد از نماز مغرب و عشا و دیگری در حسینیه امام حسن(ع) به نشانی کرج، خیابان برقان، کوچه شهید گنجی در روزهای یکشنبه ساعت 18 بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

محمدرضا بهرامی، کلاس‌های آموزش تجوید، صوت و لحن، اذان و تواشیح و همخوانی خود را در سه نقطه از منطقه شهریار روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 تا 12، پنجشنبه‌ها ویژه کودکان و جمعه‌ها ویژه بزرگسالان در مؤسسه قرآنی کمیل به نشانی شهریار، بلوار رسول اکرم(ص)، جنب شیرینی ملل، پلاک 27، شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا جلسه قرآن عمومی در هیئت تشنگان حوض کوثر به نشانی بلوار رسول اکرم(ص)، جنب پارکینگ مرکزی و دوشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد آل محمد(ص) به نشانی شهریار شهرک کاروان، خیابان حافظ غربی برگزار می‌کند.

داوود عظیمی، پنجشنبه شب‌ها در حسینیه الزهرا(س) به نشانی شهریار، شهر فردوسیه، میدان شهید منصوریان، به سمت یوسف‌آباد بعد از نماز مغرب و عشا به آموزش هنر تلاوت می‌پردازد.

حمید شیخ‌زاده، در منطقه شهریار دو جلسه قرآن دارد. در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در محله سعیدآباد، ابتدای جاده شهریار در روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا جلسه عمومی برقرار است که در آن به آموزش صوت و لحن و نکات تجویدی پرداخته می‌شود. این مدرس قرآن در جلسه دیگری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله رضی‌آباد پایین در روزهای دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا به آموزش مفاهیم قرآن و نکات تجویدی می‌پردازد.

عبدالله نیک‌فر، جلسه آموزش تجوید و صوت و لحن خود را در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) به نشانی کرج، فردیس، خیابان قریشی شمالی، کوچه ارغوان، جنب آکادمی تنیس در روزهای یکشنبه یا دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌کند.

مهدی کرامتی‌زاده، جلسه خانگی خود را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کرده است، اما در روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام(ره) به نشانی شهریار، شهرک وائین، میدان امام به آموزش قرائت قرآن ویژه عموم می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha