تعطیلی مهد کودک‌ها و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی تهران
کد خبر: 4019033
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

تعطیلی مهد کودک‌ها و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی تهران

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به پایداری هوای تهران، گفت: فعالیت تمامی مراکز آموزشی مناطق ۲۲ گانه تهران، ری، کهریزک، اسلامشهر چهاردانگه، جوادآباد، پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مهد کودک‌ها و غیرحضوری شدن مراکز آموزش تهران در پی آلودگی هوا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ عابد ملکی، معاون عمرانی استاندار تهران امروز سه‌شنبه 16 آذرماه در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در مورد مصوبات این جلسه گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا مصوب شد ضمن تعطیلی مهد کودک‌ها فعالیت کلیه مراکز آموزشی در مناطق ۲۲ گانه تهران، ری، کهریزک، اسلامشهر چهاردانگه، جوادآباد، پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین غیرحضوری شود.

وی افزود: تعطیلی موقت واحدهای صنعتی آلاینده از جمله کارخانه‌های شن و ماسه، کنترل دقیق خودروهای بدون معاینه فنی و ممنوعیت تردد شبانه خودروهای گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی بزرگ شهری از دیگر مصوبات جلسه بود.

معاون استاندار تهران اظهار کرد: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس و مینی‌بوس‌ها در پایانه‌ها و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله و استفاده نکردن از گاز مایع توسط واحدهای صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر شد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آمبولانس‌های مرکز اورژانس در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شود.

وی با بیان اینکه این مصوبات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قابل اجراست، اظهار کرد: در صورت تشدید آلودگی هوا در روز شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha