بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطینی در سالگرد آغاز انتفاضه سنگ
کد خبر: 4019259
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطینی در سالگرد آغاز انتفاضه سنگ

گروه‌های مقاومت فلسطین در سالگرد آغاز انتفاضه سنگ، بر پایبندی خود به مقاومت به عنوان یک شیوه راهبردی برای تحقق آرمان فلسطین تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مسئولیت عواقب تأخیر در رفع محاصره غزه و تأخیر عمدی در آغاز بازسازی نوار غزه را بر عهده دشمن صهیونیستی دانستند و تصریح کردند، میانجیگران نیز باید مسئولیت خود را بر عهده بگیرند.

این گروه‌ها با ستایش از عملیات قهرمانانه در کرانۀ باختری اشغالی و خواستار تداوم و تشدید مقاومت در این سرزمین اشغالی و تنگ‌تر کردن عرصه بر دشمن صهیونیستی شدند، چرا که تنها با قیام و مقاومت می‌توان در برابر این دشمن ایستاد.

 این گروه‌ها همچنین اقدامات نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان مبنی بر دستگیری و سرکوب فعالان فلسطینی در کرانۀ باختری را محکوم کردند. علاوه براین بر حمایت خود از آرمان اسرای قهرمان در زندان‌های دشمن به ویژه زندانیانی که همچنان در اعتصاب غذا هستند، تأکید کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با محکوم کردن نشست‌های مشترک میان دشمن صهیونیستی و تشکیلات خودگردان در رام الله، شتاب شرم‌آور کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال از اشغالگران صهیونیست در پایتخت‌های عربی را به شدت تقبیح و محکوم کردند.

این گروه‌ها تصریح کردند که کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، در تجاوزات پیوسته این اشغالگران به سرزمین و پایمال کردن آرمان ملت ما شریک هستند.

 

انتهای پیام
captcha