واکسیناسیون کرونا به‌صورت مدرسه به مدرسه در سراوان
کد خبر: 4019528
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

واکسیناسیون کرونا به‌صورت مدرسه به مدرسه در سراوان

رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: در راستای پویش من هم واکسن زدم واکسیناسیون خانه به خانه و مدرسه به مدرسه در برخی از مناطق شهرستان سراوان در حال اجراست.

واکسیناسیون کرونا مدرسه به مدرسه به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سینا ملاشاهی، رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: در راستای اجرای پویش من هم واکسن زدم، در مناطقی از شهرستان سراوان که پوشش واکسیناسیون کرونا پایین است، واکسیناسیون کرونا بصورت خانه به خانه و مدرسه به مدرسه توسط تیم‌های بهداشتی انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت سراوان ادامه داد: در این پویش با استفاده از ظرفیت داوطلبان سلامت و سایر کارکنان حوزه سلامت، تیم‌های سیار با حضور در مناطق مختلف واکسیناسیون کرونا را بصورت فعال انجام می‌دهند و این طرح تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط منطقه حدود ٦٣ درصد از جمعیت تحت پوشش شهرستان سراوان در برابر بیماری کووید- ١٩ واکسینه شده‌اند و تلاش ما بر این است تا با مشارکت مردم به پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا در این منطقه برسیم.

ملاشاهی ادامه داد: تاکنون در شهرستان سراوان بیش از 120 هزار نفر جمعیت بالای ١8سال و 25 هزار 626 نفر از دانش آموزان ١٢ تا ١٨ سال واکسینه شده‌اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha