واکسینه شدن بیش از ۴ میلیون و ۳۶۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4019698
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

واکسینه شدن بیش از ۴ میلیون و ۳۶۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۱۹۳ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان به چهار میلیون و ۳۶۴ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

واکسن کرونا واکسیناسیون در آذربایجان‌غربی علی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۱۹۳ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان در استان به چهار میلیون و ۳۶۴ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

وی افزود: تعداد افرادی که دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند در آذربایجان‌غربی دو میلیون و ۳۷۵ هزار و ۹۹۲ نفر است و افرادی که دوز دوم را دریافت کردند نیز به یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

آقاپور بیان کرد: ۴۵ هزار و ۶۳۳ نفر نیز از جامعه هدف و کادر بهداشت و درمان دوز سوم را دریافت کردند که امیدوارم با تسریع در انجام واکسیناسیون شاهد ریشه‌کنی این بیماری شویم.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای مدارس و دانشگاه‌ها، نظارت‌های بهداشتی در مدارس بازگشایی شده انجام می‌شود منتهی مسئله مهمتر از نظارت بهداشتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی هست.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای کنترل بیماری کرونا کل جامعه باید مشارکت داشته باشند افزود: مردم عزیز برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌های‌شان باید واکسیناسیون را انجام دهند و ۷۳ هزار و ۱۶۳ نفر نیز بستری‌شدگان بهبودیافته هستند.

انتهای پیام
captcha