رشد ۱۲۶ درصدی کمک حامیان استان مرکزی به ایتام و محسنین
کد خبر: 4020641
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

رشد ۱۲۶ درصدی کمک حامیان استان مرکزی به ایتام و محسنین

در هشت ماهه امسال حامیان طرح‌های اکرام و محسنین استان مرکزی، ۳۳ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این میزان به نسبت سال قبل رشد ۱۲۶ درصدی داشته است.

پویش ایران مهربان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمته امداد استان مرکزی، شاپور جلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، اعلام کرد: در راستای اجرای پویش «ایران مهربان» در هشت ماهه امسال حامیان طرح‌های اکرام و محسنین استان مرکزی، ۳۳ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این میزان به نسبت سال قبل رشد ۱۲۶ درصدی داشته و این میزان دو برابر میانگین کشوری است.

 وی افزود: از این میزان کمک بیش از ۲۷ میلیارد تومان در قالب وجه نقدی، سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان غیرنقدی و 2 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری بوده است.

جلالی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴۸۵۱ حامی، حمایت از ۶۶۲۴ نفر از ایتام و محسنین را عهده‌دار هستند و به طور متوسط بیش از یک میلیون تومان به حساب هر یتیم و ۴۶۵ هزار تومان به حساب هر نفر از افراد مشمول طرح محسنین توسط این حامیان واریز می‌شود.

وی در پایان ضمن تشکر از خیران و حامیان گفت: متقاضیان مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه www.ekram.emdad.ir ثبت‌نام کرده یا عدد یک را به سامانه 30003333 پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha