برای ترغیب به واکسیناسیون کارهای جدید انجام شود
کد خبر: 4020853
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

برای ترغیب به واکسیناسیون کارهای جدید انجام شود

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان خواستار ارسال پیامک به افراد ساکن در مناطق با پوشش کم واکسیناسیون به منظور ترغیب آن‌ها برای دریافت سریع واکسن شد.

برای ترغیب به واکسیناسیون کارهای جدید انجام شودبه گزارش ایکنا از خوزستان، عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز ۲۳ آذر در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نباید شک کنیم که در آینده احتمال افزایش موارد بیماری وجود دارد؛ ممکن است دوباره بحث وضعیت زرد، نارنجی و قرمز پیش بیاید.

وی با اشاره به شرایط آبی خوزستان، افزود: اکنون ابزار کار ما واکسیناسیون است. بنابراین باید کارهای جدیدی در این خصوص انجام شود. به طور مثال مخابرات می‌تواند به افراد ساکن در مناطق با پوشش کم واکسیناسیون، پیامک‌های هشداری و ترغیبی برای دریافت واکسن ارسال کند که باید مجوز این کار صادر شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: تامین خودرو به منظور رهگیری بیشتر بیماران ضروری است تا بیماری کمتر اشاعه پیدا کند. بنابراین باید در این زمینه حساسیت ایجاد شود تا دیگر در خوزستان تلفات نداشته باشیم.

وی افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی هماهنگی با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و اگر همه دست به دست هم دهند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام
captcha