برگزاری مسابقه نقاشی «تأثیر فداکاری و شجاعت در تحقق ایران قوی» در سنندج
کد خبر: 4020869
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

برگزاری مسابقه نقاشی «تأثیر فداکاری و شجاعت در تحقق ایران قوی» در سنندج

مسئول کانون قرآن و عترت کنعان شهرستان سنندج از برگزاری مسابقه نقاشی «تأثیر فداکاری، از خودگذشتگی و شجاعت در تحقق ایران قوی» ویژه دانش‌آموزان عضو این کانون در سنندج خبر داد.

درخش علیمرای مدیر کانون کنعان سنندج

درخش علیمرادی، مسئول کانون قرآن و عترت کنعان شهرستان سنندج در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه نقاشی «تأثیر فداکاری، از خودگذشتگی و شجاعت در تحقق ایران قوی» ویژه دانش‌آموزان عضو این کانون در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در راستای بخش ویژه پرسش مهر «جایزه ملی دانش‌آموز علی لندی» برگزار شده است، افزود: این مسابقه در رشته‌های طراحی، نقاشی و کار با آبرنگ برگزار شده است.

مسئول کانون قرآن و عترت کنعان شهرستان سنندج با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان تا 27 آذرماه فرصت ثبت‌نام در این مسابقه نقاشی را دارند، بیان کرد: کار داوری آثار روز یکشنبه، 28 آذرماه انجام شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: این دانش‌آموز فداکار برای نجات جان چند انسان جان خود را به خطر انداخت و امروز به الگوی ایثار و فداکاری در کشور تبدیل شده است و دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باید با الگوگیری از علی لندی آینده روشنی را برای خود و کشور رقم بزنند.

علیمرادی فداکاری دانش‌آموز ایثارگر علی لندی را حاصل تعلیم، تربیت، ایمان و روحیه فداکاری وی دانست و یادآور شد: این دانش‌آموز می‌توانست در زمان خطر جان خود را نجات دهد، اما تا لحظه آخر ایستادگی کرد و جان خود را برای نجات همنوعان خود به خطر انداخت.

انتهای پیام
captcha