واکسینه شدن بیش از ۴ میلیون و ۴۸۶ هزار نفر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4021347
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

واکسینه شدن بیش از ۴ میلیون و ۴۸۶ هزار نفر در آذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ هزار و ۳۸۷ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان به چهار میلیون و ۴۸۶ هزار و ۸۶۶ نفر رسید.

علی افشانی رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کروناعلی‌ افشانی، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ هزار و ۳۸۷ نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان در استان به چهار میلیون و ۴۸۶ هزار و ۸۶۶ نفر رسید.

وی افزود: تعداد افرادی که دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند در آذربایجان‌غربی دو میلیون و ۴۰۲ هزار و ۳۹۵ نفر است و افرادی که دز دوم را دریافت کردند نیز به یک میلیون و یک میلیون و ۹۹۶هزار و ۵۱۰ نفر رسید.

افشانی بیان کرد: ۸۷ هزار و ۹۶۱ نفر نیز از جامعه هدف و کادر بهداشت و درمان دز سوم را دریافت کردند که امیدوارم با تسریع در انجام واکسیناسیون شاهد ریشه‌کنی این بیماری شویم.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای مدارس و دانشگاه‌ها، نظارت‌های بهداشتی در مدارس بازگشایی شده انجام می‌شود منتهی مسئله مهمتر از نظارت بهداشتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی هست.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای کنترل بیماری کرونا کل جامعه باید مشارکت داشته باشند افزود: مردم عزیز برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌های‌شان باید واکسیناسیون را انجام دهند و ۷۳ هزار و ۸۳۰ نفر نیز بستری‌شدگان بهبودیافته هستند.

انتهای پیام
captcha