جان باختن ۳ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4021489
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

جان باختن ۳ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به هفت هزار و ۱۹۶ نفر رسید.

محمدامین ولی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربیمحمدامین ولی‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۷ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۱۴۴ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۵۰۶ نفر شد و هم‌ اکنون ۳۱۷ نفر مشکوک به بیماری وجود دارد و ۳۰ تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و ۱۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۲۲ هزار و ۷۰۸ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: ارومیه، اشنویه و میاندوآب با با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

ولی‌زاده تصریح کرد: شهرستان‌‌ اشنویه نارنجی و شهرستان‌های سلماس، چایپاره، چالدران، شوط، شاهین‌دژ، بوکان و مهاباد آبی و بقیه شهرستان‌های استان زرد بوده و وضعیت قرمز کرونایی وجود ندارد که امیدواریم با کمک مردم و مسئولان به زودی شاهد از  بین رفتن ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام
captcha