تغییر باورها؛ هدف دشمنان از جنگ روایت‌ها
کد خبر: 4021515
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

تغییر باورها؛ هدف دشمنان از جنگ روایت‌ها

امام‌جمعه سلطانیه با اشاره اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی فرماندهی جنگ روایت‌ها را برعهده دارند، گفت: در واقع تغییر باورها، گرایشات سیاسی و ذائقه فرهنگی از اهداف جنگ روایت‌ها است.

حسینی نسب امام جمعه سلطانیهبه گزارش ایکنا از زانجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، 26 آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و روایت حقایق جامعه اظهار کرد: اگر دستاوردها و مشکلات، نقاط قوت و ضعف را خودمان بیان نکنیم، دشمن خلاف آن را نقل خواهد کرد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی مثل بی بی سی و سی ان ان فرماندهی جنگ روایت‌ها را بر عهده دارند و بی بی سی فارسی و نوکران و نوچه‌های رسانه‌ای از شبکه‌های ماهواره‌ای و روزنامه‌ای شرکای جنگ روایت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها ایران، متهم به بزرگترین تهدید جهان شد، ابراز کرد: تولید و توان دفاعی عامل مشکلات اقتصادی معرفی شد در حالی که ۵ درصد کل بودجه برای صنعت دفاعی است،  مدافعان حرم که برای دفاع از امنیت، ناموس و کشور به جنگ داعش می‌رفتند را متهم به پول گرفتن و کمک به سوریه کردند، دوران پهلوی را بهشت معرفی کردند اما دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را نادیده گرفتند و مقاومت را بی‌فایده توصیف کردند در حالی که مقاومت دستور قرآن و سیره انبیا و ائمه معصومان(ع) است. در واقع تغییر باورها، گرایشات سیاسی و ذائقه فرهنگی از اهداف جنگ روایت‌ها است.

خطیب نمازجمعه زنجان با بیان اینکه اگر واکسیناسیون عمومی انجام نمی‌شد، امکان تهیه واکسن برای همه مردم فراهم نبود، ابراز کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون واکسن از تولیدات داخلی و واردات خارجی انجام شد و نیز آزادسازی 3.5 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده از حقایقی است که باید تشریح شود، جهاد تبیین خنثی‌کننده جنگ روایت‌ها است.

وی با بیان اینکه با گذشت حدود چهار ماه از فعالیت دولت سیزدهم انتظار می‌رفت وضعیت فرمانداری‌ها باید در کنار دقت، با سرعت بیشتری ساماندهی می‌شد، تصریح کرد: تعلل در این کار هم به ضرر شهر و هم به ضرر دولت است، ما در انتخاب فرماندار دخالتی نداریم اما بدنه دولت باید مثل رئیس جمهور فعال و با سیاست‌های دولت همراه باشد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه قوای سه گانه مستقل از هم هستند و مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس را از دخالت در امور اجرایی منع فرموده و فرماندار باید توسط دولت انتخاب شود و البته مشورت با دیگران اشکالی ندارد، ادامه داد: فرماندار باید فرماندار باشد نه فرمانبُرادار و امیدواریم به زودی فرماندار سلطانیه معرفی شود.

انتهای پیام
captcha