ابتلای ۱۱۴ نفر به کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4023341
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

ابتلای ۱۱۴ نفر به کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۴ نفر به کرونا در استان مبتلا شدند که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به ۳۲۳ هزار و ۵۸۲ نفر رسید.

محمد امین ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربیمحمدامین ولی‌زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۴ نفر به کرونا در استان مبتلا شدند که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به ۳۲۳ هزار و ۵۸۲ نفر رسید.

وی افزود: سه نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۷ هزار و ۲۲۱ نفر رسید و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۴۲۴ نفر شد و هم‌ اکنون ۲۹۵ نفر مشکوک به بیماری وجود دارد و ۲۶ تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و ۱۳۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۲۳ هزار و ۵۸۲ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: ارومیه، اشنویه و نقده هرکدام با یک نفر فوتی آمار شهرستان‌های فوتی‌های کرونا را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha