آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ملایر برگزار شد
کد خبر: 4023503
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ملایر برگزار شد

در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از زحمات سرهنگ محمدباقر سلگی، فرمانده سابق این شهرستان تجلیل شد و سرهنگ احمد ساکی به‌عنوان فرمانده انتظامی ملایر معرفی شد.

تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ویژه ملایر در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر که روز گذشته، چهارم دی‌ماه با حضور سردار سلمان امیری فرمانده نیروی انتظامی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت در این شهرستان حاصل تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی است، به برکت تعامل و همراهی نیروی انتظامی ملایر با شورای تأمین و نهادها و ارگان‌ها، رضایت‌مندی خوبی بین مردم از نظر نظم و امنیت وجود دارد که قابل تقدیر است.

وی از زحمات و خدمات ماندگار سرهنگ سلگی در زمان مسئولیت وی در فرماندهی نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: سرهنگ سلگی از فرماندهان وظیفه‌شناس، مقتدر، دلسوز و مردمی بود که در زمان تصدی این مسئولیت، پیگیر امور مردم بود و جایگاه و زیرساخت‌های مجموعه نیروی انتظامی را ارتقا بخشید.

فارسی خواستار ایجاد کلانتری در منطقه مساکن مهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و روستای ازنا و با حدود هفت هزار نفر جمعیت و همچنین تأمین تجهیزات تخصصی و امکانات نیروی انتظامی شهرستان شد و از زحمات سرهنگ نوروزی در زمان تصدی سرپرستی فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر و برای سرهنگ ساکی فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمدباقر سلگی فرمانده سابق این شهرستان که به بازنشستگی رسیده است تجلیل شد و سرهنگ احمد ساکی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی ملایر معرفی شد.

یادآور می‌شود، به دستور سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان سرهنگ سلگی به‌عنوان مشاور فرمانده انتظامی استان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha