ایده‌های برتر در حوزه اشتغال، به سرمایه‌گذاران متصل می‌شوند
کد خبر: 4027979
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون:

ایده‌های برتر در حوزه اشتغال، به سرمایه‌گذاران متصل می‌شوند

افراد برگزیده در جشنواره ملی ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی کشور؛ تسهیلات لازم را برای اجرایی کردن ایده های شان دریافت و به سرمایه گذاران متصل می شوند.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر، در خصوص اتفاقات مثبتی که برای افرادی که در جشنواره ملی ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی کشور شرکت می‌کنند، توضیحاتی ارائه کرد.

رحیم سرهنگی در این باره گفت: از ایده های برتر استانی یا ملی در جشنواره با تخصیص تسهیلات و معرفی به سرمایه گذاران حمایت می شود.

سرهنگی تصریح کرد: افرادی که  علاقه مند به اجرایی کردن ایده  خود نیستند، می توانند آن را در پلتفرم "ایده بازار" که به همین منظور در حال طراحی است در  معرض فروش بگذارند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی در ادامه تاکید کرد: ایده هایی که به مراحل پایانی نرسیده و برتر نشده اند، ولی ایده  خوبی محسوب می شوند، برای یافتن سرمایه گذار در  ایده بازار در معرض نمایش گذاشته می شوند یا در کارگروه استانی تصمیم گرفته می شود برای عملیاتی شدن آن، تسهیلات از منابع مختلف تخصیص داده شود.

سرهنگی در پایان به این نکته نیز اشاره کرد و گفت: در زمان ثبت ایده، از ایده پرداز در خصوص تمایلش برای در معرض عموم قرار گرفتن یا نگرفتن ایده، سوال می شود.

انتهای پیام
captcha