حمایت‌های دستگاه قضا از تولید ادامه دارد
کد خبر: 4027993
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

حمایت‌های دستگاه قضا از تولید ادامه دارد

رئیس دادگستری خراسان‌جنوبی با تأکید بر حمایت دستگاه قضا از تولید ملی، گفت: کارخانه اکسید منیزیم و امثال این کارخانه در استان کم‌نظیر هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

بازدید رئیس دادگستری خراسان‌جنوبی از کارخانهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رئیس دادگستری خراسان‌جنوبی، 21 دی‌ماه در بازدید از کارخانه اکسید منیزیم شهرستان سربیشه، اظهار کرد: با دو هدف بازدید از کارخانه تولید اکسید منیزیم صورت گرفت، هدف اول آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی استان و وضعیت فعالیت واحد‌های صنفی و تولیدی است.

وی گفت: آشنایی با واحد‌های تولیدی و صنعتی موجب می‌شود تا در کارگروه‌های اقتصادی که در استان تشکیل می‌شود تصمیمات بهتری اتخاذ شود و حمایت‌های مقتضی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی ادامه داد: هدف دوم بازدید از فعالان اقتصادی و کارخانه‌های تولیدی، رسیدگی به مشکلات در جهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال است.

وی افزود: کارخانه اکسید منیزیم شهرستان سربیشه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان و حتی کشور است و نیاز به تولیدات این کارخانه در کشور مخصوصاً صنعت فولادسازی بسیار زیاد است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با توجه به اینکه این کارخانه در سه شیفت مشغول فعالیت است مشکل چندانی ندارد و فقط نقدینگی که از طریق تعهدات و قرارداد‌های بانکی باید در اختیار کارخانه قرار می‌گرفت با مشکل مواجه شده است که در گارگروهی که در استان تشکیل خواهد شد بررسی و در جهت رفع این مشکل با همکاری بانک‌ها اقدام خواهد شد.

حمیدی تصریح کرد: کارخانه اکسید منیزیم و امثال این کارخانه در استان کم‌نظیر و یا بی‌نظیر هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند و بانک‌های عامل تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا با شرایط و مشکلات اقتصادی موجود بتوانند فعالیت کنند و محصولاتی را که می‌شود در داخل تولید و مورد استفاده قرار بگیرد از خارج وارد نشود.

یادآور می‌شود، در جلسه‌ای که با حضور رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی در این کارخانه تشکیل شد، گزارش فعالیت‌ها و مشکلات موجود کارخانه از سوی سیدمجید هاشم‌آبادی، مدیر مجتمع مواد نسوز کشور که ریاست کارخانه اکسید منیزیم سربیشه را بر عهده دارد، ارائه شد.

انتهای پیام
captcha