فینال و اختتامیه «جام حافظان» اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 4029953
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
با حضور استاد بحرالعلوم

فینال و اختتامیه «جام حافظان» اراک برگزار می‌شود

مرحله فینال و اختتامیه نخستین دوره «جام حافظان» اراک فردا، اول بهمن‌ماه در استانداری مرکزی برگزار و تیم‌های برتر تجلیل می‌شوند.

فینال و اختتامیه «جام حافظان» اراک به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله فینال و اختتامیه نخستین دوره «جام حافظان» اراک، جمعه، اول بهمن‌ماه در استانداری پیامبر اعظم(ص) استان مرکزی برگزار و تیم‌های برتر تجلیل می‌شوند.

مرحله مقدماتی نخستین دوره «جام حافظان» اراک از شهریور امسال با حضور 35 تیم در قالب 15 تیم از برادران و 20 تیم از بانوان متشکل از تیم‌های شش نفره اعم از حفظ 2 ، 5، 10، 15، 20  جزء و حفظ کل برگزار و شرکت‌کنندگان طبق قرعه‌های انجام شده با یکدیگر رقابت کردند. 

مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات امروز، 30 دی در بخش برادران با حضور تیم‌های جامعة‌الثقلین 2 و شهید مجیدی و بینات و یاوران مهدی(عج) و در بخش بانوان با حضور تیم‌های ریحانةالنبی(س) و رهروان شهید سلیمانی، بشری و پیروان فاطمی و کریم آل‌طه و مشکات برگزار و مرحله فینال و رده‌بندی نیز جمعه، اول بهمن برگزار می‌شود.

پس از برگزاری مرحله فینال مراسم اختامیه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور استاد سید محمدمهدی بحرالعلوم، داور بین‌المللی و رئیس ستاد راهبری حفظ قرآن، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی و مسئولان استان و شهرستان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار و از تیم‌های برتر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha