اعلام آمادگی استاندار مرکزی جهت کمک به رفع ابهامات زمین اوقافی پروژه جهش تولید مسکن اراک
کد خبر: 4030680
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

اعلام آمادگی استاندار مرکزی جهت کمک به رفع ابهامات زمین اوقافی پروژه جهش تولید مسکن اراک

به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده درخصوص اختصاص زمین‌های اوقافی به طرح جهش تولید مسکن در اراک و عکس‌العمل و اظهار نظرهای مردم و برخی مسئولان، استاندار مرکزی جهت برگزاری جلسه کارشناسی در راستای رفع ابهامات در این حوزه اعلام آمادگی کرد.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده درخصوص اختصاص زمین‌های اوقافی به طرح جهش تولید مسکن در اراک و عکس‌العمل و اظهار نظرهای مردم و برخی مسئولان از جمله نمایندگان مجلس نسبت به این مسئله، استاندار مرکزی جهت برگزاری جلسه کارشناسی در راستای رفع ابهامات در این حوزه اعلام آمادگی کرد.

فرزاد مخلص‌الائمه در پیامی اظهار کرد: با توجه به پاره‌ای ابهامات مطرح شده از سوی برخی اشخاص و به ویژه مکاتبات سرگشاده و مصاحبه‌های برخی دلسوزان در خصوص اراضی مربوط به پروژه ۸۱۰۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن، استانداری مرکزی آمادگی کامل خود را برای برگزاری یک جلسه کارشناسی با حضور همه عوامل و نهادهای ذیربط و سازمان‌های مردم نهاد و متخصصان جهت بررسی پیشینه ابعاد قانونی ابهامات و شبهات اعلام می‌کند.

همچنین به تمامی ثبت‌نام کنندگانی که در قرعه‌کشی برگزیده شده‌اند توصیه می‌شود همان مسیری را طی کنند که اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام می‌کند، بدیهی است در صورت هرگونه تغییر در شرایط پرداخت، حقوق متقاضیان محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام
captcha