اجرای طرح «شکوه مادری» در لرستان
کد خبر: 4031353
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

اجرای طرح «شکوه مادری» در لرستان

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اجرای طرح «شکوه مادری» در راستای تکریم مادران فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی در استان خبر داد.

محمد ابدالی‌پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان امروز، پنجم بهمن با اشاره به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم»، اظهار کرد: این طرح سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.

وی افزود: در طرح سه‌شنبه‌های تکریم با سرکشی هفتگی به خانواده‌های معظم شهدای استان، از خانواده‌های معظم شهدا در سطح شهرستان‌ها دیدار و بازدید به عمل آمد.

ابدالی‎پور با اشاره به ادامه طرح سه‌شنبه‌های تکریم در سال‌جاری، اضافه کرد: امسال در تداوم طرح سه‌شنبه‌های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند، تکریم می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح «شکوه مادری» با هدف تجلیل از این مادران ومعرفی مادران اسوه و الگو انجام می‌شود، اضافه کرد: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، می‌تواند ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری رساند.

ابدالی‌پور اظهار کرد: این طرح به مناسبت بزرگداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت ویژه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha