اعلام اسامی برگزیدگان ششمین کنگره بین‌المللی شعر «ایثار و زنان عاشورایی»
کد خبر: 4031405
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

اعلام اسامی برگزیدگان ششمین کنگره بین‌المللی شعر «ایثار و زنان عاشورایی»

در مراسم اختتامیه ششمین کنگره بین‌المللی شعر «ایثار و زنان عاشورایی» که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

اسامی برگزیدگان، ششمین کنگره بین‌المللی شعر «ایثار و زنان عاشورایی»به گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه ششمین کنگره بین‌المللی شعر «ایثار و زنان عاشورایی» امروز، 5 بهمن با حضور رئیس بنیاد شهید کشور و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور و همچنین مسئولان استان فارس در محل تالار حافظ شیراز برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره معرفی و تجلیل شدند. در بخش شعر سنتی علی رضا رجبعلی زاده کاشانی از اصفهان حائز رتبه اول، سیده اعظم حسینی از شیراز حائز رتبه دوم، علی سلیمانی از تهران حائز رتبه سوم، امیر حسین زارعیان از اردبیل، سهیلا بیابانی از گیلان و دانیال بهادرانی جهرمی از جهرم نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش شعر نیمایی و سپید مجتبی صفدری از گیلان حائز رتبه اول، الهام عمومی از اصفهان حائز رتبه دوم، نجمه خسروپور بروجنی از چهارمحال و بختیاری حائز رتبه سوم، فاطمه رحمانی از هرمزگان، فاطمه رضا زاده و آیسا سیف لو از آذربایجان غربی شایسته تقدیر شدند.

در بخش شعر کودک و نوجوان منیره هاشمی از مشهد حائز رتبه اول، فایزه رستکی از ساری حائز رتبه دوم، حسین شادمهر از البرز حائز رتبه سوم، زهرا عراقی از مشهد، راضیه جبه داری از کرمانشاه، سمیه تورجی و هادی فردوسی از شیراز نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش شعر ترانه و تصنیف رضا نیکوکار از گیلان حائز رتبه اول، آناهیتا آقا بیگی از سمنان حائز رتبه دوم، ایرج قنبری از تهران، قاسم بای از گرگان و زیبا درودگر از اصفهان حائز رتبه سوم مشترک شدند و پویا اقرایی از خوزستان شایسته تقدیر شد.

در بخش شعر بین‌المللی عماد الکثیری غراوی از ایران، احمد جاسم مسلم الخیال از عراق و احلام حسین غانم از سوریه برگزیده شدند و نسرین بدوی از بیروت، پروانه نجاتی از شیراز و روناک فیضی از کرمانشاه شایسته تقدیر شدند.

در بخش ویژه خانواده شاهد و ایثارگر علی سلیمیان از اصفهان، محسن کاویانی از قم، حسین خزایی از تهران، فاطمه عالیشوندی از شیراز و فاطمه ترکی از بوشهر تقدیر شدند.

همچنین در این مراسم احد ده بزرگی، شاعر پیشکسوت نشان شعر ایثار را دریافت کرد و از خانواده شهید شاعر حاج شیر علی سلطانی، خانواده شهید شاعر اسماعیل مؤذنی، خانواده شهید شاعر سید مهدی رکنی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha