همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد به تعویق افتاد
کد خبر: 4034235
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
به دلیل شرایط حاد کرونایی

همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد به تعویق افتاد

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» گفت: این همایش که قرار بود به صورت حضوری برگزار شود، به دلیل شرایط حاد کرونایی لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریانحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: این اتحادیه هر ساله به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌هایی را پیش‌بینی و در طول این ایام اجرایی می‌کند که امسال نیز فعالیت‌هایی در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» گفت: این همایش نیز که قرار بود امسال روز جمعه، 15 بهمن‌ماه در محل مسجد ملااسماعیل به صورت حضوری و با تلاوت مهدی شایق، قاری بین‌المللی برگزار شود، به دلیل شرایط حاد کرونایی لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

مطهریان با اشاره به قرعه‌کشی و اعلام برترین‌های مسابقه «قرآن در زندگی» در حاشیه این مراسم بیان کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری همایش دوازدهم این مسابقه نیز تا پایان بهمن ماه تمدید و با برگزاری همایش، قرعه‌کشی نیز انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این همایش به همت اتحادیه قرآنی استان و مشارکت اداره ‌کل تبلیغات سلامی استان، اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و ستاد اقامه نماز جمعه یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha