۲۴درصد جمعیت اردبیل دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند
کد خبر: 4034988
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

۲۴درصد جمعیت اردبیل دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ۲۴ درصد جمعیت اردبیل دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند که با آغاز شیوع موج ششم کرونا شاخص‌های شیوع این بیماری در استان به صورت شتابان در حال افزایش است.

۲۴درصد جمعیت اردبیل دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ۱۹ بهمن‌ماه، اظهار کرد: در ادامه روند صعودی شیوع کرونا شهرستان‌های اردبیل، بیله‌سوار، خلخال، سرعین، کوثر، گرمی، نمین و نیر در وضعیت زرد، شهرستان پارس‌آباد در وضعیت نارنجی، شهرستان اصلاندوز در وضعیت آبی و شهرستان مشکین‌شهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون برای ۲۶۹ هزار و ۷۹۸ نفر از گروه‌های سنی واجد شرایط در استان اردبیل، دوز سوم واکسن کرونا تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به تزریق دوز اول واکسن کرونا برای بیش از ۹۲ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۲ سال ساکن در این استان، گفت: امیدواریم با ادامه همین روند، شیوع موج ششم در استان گسترده نباشد.

محمدیان بیان کرد: پس از هشدار در خصوص شیوع سویه جدید اومیکرون ویروس کرونا و بروز موج ششم، همزمان با اختصاص محموله‌های پرتعداد واکسن کرونا و امکان واکسیناسیون بیشتر، استقبال مردمی از واکسیناسیون کرونا در استان اردبیل طی روز‌های اخیر افزایش یافته است.

گفتنی است؛ ۲۴ درصد جمعیت اردبیل دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند که با آغاز شیوع موج ششم کرونا شاخص‌های شیوع این بیماری در استان به صورت شتابان در حال افزایش است.

انتهای پیام
captcha