۲.۵ نفر از جمعیت آذربایجان غربی دز اول واکسن کرونا دریافت کردند
کد خبر: 4035299
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

۲.۵ نفر از جمعیت آذربایجان غربی دز اول واکسن کرونا دریافت کردند

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد، از کل واکسیناسیون صورت گرفته در استان، دو میلیون و ۵۰۶ هزار دز مربوط به نوبت اول بوده است.

علی افشانی رییس کارگروه اطلاع‌رسانی کرونا در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی افشانی، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، ۲۰ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: درحالی‌که ۲۵ دی امسال، آمار واکسیناسیون در استان از پنج میلیون دز گذشته بود، طی ۲۵ روز اخیر، حدود ۵۰۰ هزار دز دیگر در استان تزریق شد و این رقم به پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دُز رسید.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد، از کل واکسیناسیون صورت گرفته در استان، دو میلیون و ۵۰۶ هزار دز مربوط به نوبت اول بوده است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه داد: البته تاکنون علاوه بر دو میلیون و ۲۳۹ هزار دز دوم، حدود ۷۵۵ هزار دز سوم نیز در آذربایجان غربی تزریق شده است.

وی عنوان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، همه افراد بالای ۱۲ سال در استان می‌توانند نوبت‌های اول و دوم واکسن و افراد بالای ۱۸ سال هم نوبت سوم واکسن را به شرط گذشت سه ماه از نوبت دوم تزریق کنند.

افشانی گفت: البته افراد پنج تا ۱۱ سال هم می‌توانند با رضایت والدین خود و به همراه آنان، برای تزریق دز نخست واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha