انجام مراحل واکسیناسیون کرونا شرط اعزام دانشجویان به اردوی راهیان‌نور
کد خبر: 4036608
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

انجام مراحل واکسیناسیون کرونا شرط اعزام دانشجویان به اردوی راهیان‌نور

در جلسه استانی راهیان نور دانشجویی لرستان تأکید شد: اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان‌نور در صورتی است که مراحل واکسیناسیون کرونا را انجام داده باشند و تعداد نفرات اردوها براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده، خواهد بود.

اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نوربه گزارش ایکنا از لرستان، با حضور مدیران و کارشناسان بسیج دانشجویی استان لرستان، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و برخی معاونان دانشگاه، موضوع چگونگی اجرای برنامه‌ معنوی راهیان‌نور دانشجویی امسال مورد بحث و تبادل دیدگاه قرار گرفت.

این نشست روز دوشنبه، 25 بهمن‌ماه به منظور برنامه‌ریزی درباره‌ برنامه راهیان‌نور دانشجویی متناسب با چارچوب‌های تعیین شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ستاد استانی کرونا، در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد و هرکدام از اعضا دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

از مباحث مطرح شده در این نشست می‌توان به مواردی از جمله اعزام دانشجویانی که در اردوهای راهیان‌نور ثبت‌نام خواهند کرد در صورتی است که مراحل واکسیناسیون کرونا را انجام داده باشند، همچنین تعداد نفرات اردوها براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده و توجه به دستورالعمل‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این رابطه خواهد بود.

علی نظری، رئیس قرارگاه علم‌الهدی استان لرستان در این نشست، گفت: اردوهای ارزشمند راهیان‌نور، پُلی هستند بین گذشته، حال و آینده که جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز و فردا، نمایان می‌سازند.

وی افزود: نسل جوان به‌ویژه نسل دانشجو باید بداند برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران، نظام جمهوری اسلامی و امنیت کشور چه رشادت‌ها و فداکاری‌هایی شده است و اردوهای راهیان‌نور در همین راستا، برنامه‌هایی بسیار ارزشمند هستند.

نظری با بیان اینکه امنیت و اقتداری که امروزه کشور ما در جهان دارد مدیون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدای والامقام است، اضافه کرد: شیوه‌ کار و برنامه‌ریزی‌ها بایستی به‌صورت کاملاً دقیق و همه‌جانبه، در این راستا متناسب با شرایط بیماری کرونا، صورت گیرد.

در این نشست سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و مصطفی کرم‌پور، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha