شمار جانباختگان کرونا در لرستان به ۲هزار و ۷۰۲ نفر رسید
کد خبر: 4036642
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

شمار جانباختگان کرونا در لرستان به ۲هزار و ۷۰۲ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: یک بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته در این استان جان باخت و شمار جانباختگان به ۲ هزار و ۷۰۲ نفر رسید.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا، گفت: طی شبانه ‌روز گذشته یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در لرستان درگذشت و ۴۳۳ نفر دیگر به این ویروس مبتلا شدند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان ۲۰۹ هزار و ۲۷۷ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که تاکنون دو هزار و ۷۰۲ نفر از آنها جان باخته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی لرستان تحت مراقبت و خدمات درمانی هستند، بر لزوم تکمیل واکسیناسیون به‌ویژه دُز سوم، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تهویه مناسب هوا، شستن دست، دوری از تجمعات و رعایت فاصله اجتماعی تأکید کرد.

لازم به ذکر است، هم‌اکنون ۹ شهرستان خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، دورود، دلفان، سلسله و چگنی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و وضعیت کرونا در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان هم نارنجی است.

 

انتهای پیام
captcha