افزایش آمار فوتی‌های کرونا در لرستان
کد خبر: 4036806
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

افزایش آمار فوتی‌های کرونا در لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش فوتی‌های کرونایی در این استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۷۶ بیمار جدید کرونایی در لرستان شناسایی شدند.

افزایش آمار فوتی‌های کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، ۲۷  بهمن در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۷۶ بیمار جدید کرونایی در لرستان شناسایی شدند و سه بیمار هم فوت کرد.

وی افزود: با شناسایی ۳۷۶ بیمار جدید کرونایی در لرستان آمار مبتلایان قطعی به کرونا در استان به ۲۰۹ هزار و ۶۵۳ نفر افزایش یافت.

کوشکی با بیان اینکه با فوت این سه بیمار جدید کرونایی آمار قربانیان کرونا در لرستان به دو هزار و ۷۰۵ نفر رسید، اضافه کرد: در مراکز درمانی استان لرستان ۴۶۵ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا بستری هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 88.2 درصد لرستانی‌ها نوبت نخست، 77.4 درصد نوبت دوم و 29.1 درصد نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کردند، گفت: شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، دلفان، الیگودرز، سلسله، پلدختر، ازنا و چگنی در وضعیت قرمز کرونایی و دو شهرستان کوهدشت و رومشکان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

جولان کرونا در الیگودرز

خسرو ظاهری، معاون شبکه بهداشت و درمان الیگودرز نیز امروز، ۲۷  بهمن، گفت: روند ابتلای بیماران کرونایی در این شهرستان رو به افزایش است و هم‌اکنون ۳۱ بیمار در مراکز درمانی الیگودرز بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۹۳ الیگودرزی بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۸ هزار و ۲۳۴ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند، ادامه داد: ۹۵ درصد افراد واجدالشرایط در الیگودرز نوبت نخست، ۷۸ نوبت دوم و ۲۸ درصد نوبت سوم واکسین کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha