ثبت ۳ فوتی جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4037956
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

ثبت ۳ فوتی جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد، گفت: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۷۸۱ نفر رسید.

آمار شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علی احمدی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۸ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند که از این تعداد، ۶۴ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: طی همین مدت، نتیجه آزمایش ۱۴۲ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۵۴ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

احمدی ادامه داد: هم اکنون ۲۶۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۹۹ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد، افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۷۸۱ نفر رسید.

وی گفت: هم اکنون ۲۰ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‎های شهرکرد، سامان، بن، بروجن، فارسان، اردل، کیار، لردگان و کوهرنگ در وضعیت قرمز و شهرستان خانمیرزا در وضعیت نارنجی هستند.

انتهای پیام
captcha