«دختری با روسری آبی» کتابخوانان سراسر کشور را فراخواند
کد خبر: 4038588
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

«دختری با روسری آبی» کتابخوانان سراسر کشور را فراخواند

به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مسابقه کشوری کتابخوانی «دختری با روسری آبی» را برگزار می‌کند.

مسابقه کتابخوانی، «دختری با روسری آبی»، شهیده نسرین افضلبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، مسابقه کشوری کتابخوانی «دختری با روسری آبی» به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار می‌شود.

این کتاب درباره خاطراتی از شهیده نسرین افضل و همچنین در مورد عفاف و حجاب است ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نظر دارد با توجه به بزرگداشت روز شهدا و همچنین ایام شعبانیه این مسابقه ملی کشوری را برگزار کند.

به نفرات اول تا سوم این مسابقه کتابخوانی هدایای نقدی میلیونی اهدا خواهد شد که نفر اول به قید قرعه سه میلیون تومان نفر دوم ۲ میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان و به نفرات چهارم تا سی و هشتم هدایا و جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

این مسابقه کشوری به صورت آنلاین در روز بیستم اسفندماه ۱۴۰۰( همزمان با روز راهیان نور و روز بزرگداشت شهدا) برگزار خواهد شد و زمان اهدا جوایز شب ولادت حضرت ولیعصر(عج) خواهد بود.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فایل کتاب، ثبت نام و شرکت در مسابقه به سایت اینترنتی www.setad-abm.ir/fa/fars ( قسمت برگزیده‎‌ها) مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha