مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» تمدید شد
کد خبر: 4038779
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» تمدید شد

رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به تمدید ارسال آثار در محور امر به معروف و نهی از منکر جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان، گفت: مهلت ارسال آثار در سایر محورهای جشنواره ابوذر به پایان رسیده است.

رضا مریدی‌اصل، رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان رضا مریدی‌اصل، رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان، اظهار کرد: این جشنواره همه ساله به اهتمام سازمان بسیج رسانه و با هدف ایجاد رقابت سالم و شناسایی آثار برتر اصحاب رسانه در سطح استان و سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار در محور امر به معروف و نهی از منکر، گفت: مهلت ارسال آثار در سایر محورهای اصلی جشنواره امر به معروف و نهی از منکر به پایان رسیده است.

مریدی‌اصل با اشاره به اینکه آثار خبرنگاران در این دوره در مرحله استانی جشنواره ابوذر داوری نمی‌شود و آثار مستقیماً جهت داوری در مرحله نهایی به تهران ارسال می‌شوند، ادامه داد: مهلت ارسال آثار در محور امر به معروف و نهی از منکر تا ۸ اسفندماه تمدید شده و خبرنگاران می‌توانند آثار خود در این حوزه را از طریق لینک http://moojekhabar.ir/abozar.php ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان گفت: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان لرستان تا پایان سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha