۸ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی جان باختند
کد خبر: 4039900
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
در ۲۴ ساعت گذشته

۸ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌غربی جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۷ هزار و ۴۰۳ نفر رسید.

محمدامین ولی زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربیمحمدامین ولی‌زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به هفت هزار و ۴۰۳ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۴۳۳ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۶۰۴ نفر شد و هم‌‌اکنون ۳۶۳ نفر مشکوک به بیماری وجود دارد و ۵۶ تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و ۱۷۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۵۱ هزار و ۶۲۱ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش‌یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: ارومیه با سه نفر، بوکان با دو نفر، ماکو، میاندوآب و پیرانشهر با یک نفر فوتی آمار جان‌باختگان کرونا را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha