پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کردستان به مناسبت روز پاسدار و جانباز
کد خبر: 4040493
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کردستان به مناسبت روز پاسدار و جانباز

فرمانده انتظامی استان کردستان طی پیامی گفت: شعبان المعظم یادآور ولادت دلیرمردانی است که نامشان در تاریخ اسلام می‌درخشد و وجودشان چراغ راه آزادگی، عزت، عشق و محبت، زهد و تقوا برای عاشقان ائمه اطهار (ع) است.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، 14 اسفندماه طی پیامی ولادت سراسر با سعادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد اسوه ایثار و از خودگذشتگی و پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) را به پاسداران و جانبازان عزیز تبریک گفت.

وی افزود: پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی به عنوان اسوه‌های آزادگی و مقاومت، همواره در طول انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن با ایثار و از خود گذشتگی نقش بی‌بدیلی در پیشبرد و شکوفایی آرمان های مقدس انقلاب اسلامی داشتند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: شعبان المعظم یادآور ولادت دلیرمردانی است که نامشان در تاریخ اسلام می درخشد و وجودشان چراغ راه آزادگی، عزت، عشق و محبت، زهد و تقوا برای عاشقان ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی ادامه داد: جانبازان عزیز میهن اسلامی‌ نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع)، نزد ملت سربلند ایران اسلامی به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

سردار آزادی افزود: یقینا، نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و نامگذاری میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره‌های تابناک آن است.

وی در پایان یادآور شد: اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته روز پاسدار را به مردم شریف کردستان به ویژه پاسداران و جانبازان و خانواده های ایثارگرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام
captcha