ستاد امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی یزد تشکیل شد
کد خبر: 4040801
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

ستاد امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی یزد تشکیل شد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تشکیل و حکم ریاست این ستاد به عمیدالدین خطیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.

ستاد امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی یزد تشکیل شدبه گزارش ایکنا از یزد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 15 اسفندماه برگزار و حکم ریاست این ستاد به عمیدالدین خطیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد اهدا شد.

حجت‌الاسلام صانعی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در این نشست بر انجام مطالبه‌گری و آموزش در این ستاد تأکید کرد و گفت: ما باید در این ستاد در سه حوزه شامل احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارت استان، محلات و گروه‌های مردمی کار کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا خراسانی، مدیر امور فرهنگی و دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز با اشاره به عملکرد این ستاد در این مرکز دانشگاهی تصریح کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد از گذشته تا کنون با اخلاص، دقت نظر و توجه نسبت به این مسئله پیگیر بوده اند و در شورای امر به معروف و نهی از منکر سعی شده است حداقل خطا در ارائه خدمات داشته باشد، در حوزه دانشجویی نیز وضعیت منظم با چک لیست‌های مربوطه تطبیق داده می‌شود.

وی افزود: در حوزه حریم خصوصی بیمار، رعایت حقوق بیماران طبق سنجه‌ها تطبیق داده می‌شود و بازدید و بازرسی‌ها به صورت منظم از مراکز مختلف بهداشتی و درمانی با نگاه حل مشکل انجام می‌شود.

خراسانی اظهارامیدواری کرد: با روش نگاه حل مشکل در شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی یزد خدمات ارائه شده همراه با صحت و سلامت و رعایت موازین شرعی و حریم خصوصی بیمار باشد و گاهی اگر مشکلی یا موردی ارجاع داده شود با شدت و دقت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha