دستگیری عاملان شهادت مأمور انتظامی کرمانشاه
کد خبر: 4040818
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

دستگیری عاملان شهادت مأمور انتظامی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان شهادت سرگرد پوریا نظری مأمور انتظامی کرمانشاه خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه ۱۳ اسفندماه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با لطف و عنایت پروردگار و پیگیری و اقدامات مجاهدانه کاراگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان با انجام کار‌های اطلاعاتی و اشراف بالا موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان‌های کرمانشاه و البرز شدند و این اماکن را به محاصره درآوردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پس از اطمینان از حضور این اشرار در مخفیگاه‌های خود، طی عملیات جداگانه یکی از آن‌ها را بامداد روز شنبه در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را بامداد امروز یکشنبه در کمتر از ۴۸ ساعت در شهر فردیس کرج پس از وقوع این جنایت دستگیر کردند.

سردار جاویدان اظهار کرد: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت این مأمور جان برکف نقش داشته‌اند، ادامه دارد و اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی گفت: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور همچنین استان‌های تهران و البرز با پلیس کرمانشاه همکاری داشته‌اند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha