نظارت بر مراکز درمانی اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی
کد خبر: 4040968
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

نظارت بر مراکز درمانی اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی

استاندار اردبیل، گفت: نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز درمانی اردبیل در ایام تعطیلات با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به مردم استان و مسافران نوروزی انجام می‌شود.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۶ اسفندماه، در جلسه گام پنجم طرح شهید سلیمانی که در سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد، اظهار کرد: نظارت اکیپ‌های نوروزی در ایام تعطیلات سال جدید برنامه‌ریزی شده است به طوری که اماکن عمومی، تالارها، بازارها و اماکن تفریحی با جدیت نظارت و بازرسی می‌شود.

وی بیان کرد: تداوم نظارت‌ها در این ایام با تلاش اکیپ‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پذیرش مسافران به انجام رسیده است که امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده تزریق واکسن دز سوم کرونا قبل از سفرهای نوروزی امری لازم و ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: صاحبان خودرو و مسافران باید کارت واکسن به همراه داشته باشند تا بتوانیم تعطیلاتی خوب را در کنار هم داشته باشیم و با توجه به این که خوشبختانه استان اردبیل از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد بنابراین انتظار می‌رود پیک ششم در حال فروکش کردن باشد و فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی نیز با نظارت‌های به عمل آمده فعال باشد.

عاملی اظهار کرد: رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی و رعایت موازین بهداشتی از اهم مواردی است که باید مورد توجه باشد و در این زمینه آموزش و پرورش نیز همکاری‌های لازم را بایستی داشته باشند تا شاهد شروع پیک دیگری در این ایام نباشیم که به همین منظور همکاری دستگاه‌های اجرایی امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: از صدا و سیما و رسانه‌ها انتظار داریم با اطلاع‌رسانی و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها نظارت‌های کافی را در این ایام داشته باشند و نسبت به تزریق واکسن‌ها به صورت محله‌محور انجام می‌شود و ادامه مراکز تجمیعی نیز برای رسیدگی به بیماران قرنطینه به صورت قابل توجه به صورت مهم و اساسی انجام یابد.

انتهای پیام
captcha