بیانیه حماس و جهاد اسلامی فلسطین در پی شهادت سه تن از جوانان فلسطینی
کد خبر: 4043222
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷

بیانیه حماس و جهاد اسلامی فلسطین در پی شهادت سه تن از جوانان فلسطینی

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین به دنبال شهادت سه تن از جوانان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست بیانیه‌ای صادر کردند.  

به گزارش ایکنا، در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: شهادت سه تن از جوانان فلسطینی؛ شهید نادر هیثم ریان (17 ساله)، از اردوگاه بلاطه نابلس، شهید سند سالم الهربد (27 ساله) از شهر رهط در نقب اشغالی، و شهید علاء محمد شحام (22 ساله) از اردوگاه قلندیا در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست را به ملت فلسطین تسلیت می‌گوییم.
 
جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه خون این شهدا ملت ما را در مقابله با دشمن متحد می‌کند، اعلام کرد: جنایت کشتار این شهدا موجب شعله‌ور شدن آتش مقاومت و مبارزه با اشغالگران تا آزادسازی سرزمینمان و پاکسازی مقدساتمان خواهد شد.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت شنیع که علیه فرزندان ملت ما در این سرزمین غصب شده رخ داد، بار دیگر چهره تروریستی این رژیم مسخ شده را فاش می‌سازد و دلیلی بر ادامه حمله علیه فرزندان ما و کشتار آنها است.
 
جهاد اسلامی فلسطین ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای این جنایات مستمر تصریح کرد که مردان و مجاهدان مقاومت در مقابل این اقدامات تروریستی خواهند ایستاد.
 
این جنبش در پایان با تسلیت مجدد به خانواده‌های معظم شهدا و آرزوی صبر برای آنان، خواستار بقای مقاومت همه فلسطینیان در همه شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی در کرانه باختری و سایر نقاط فلسطین شد.
 
حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس نیز در سخنانی ضمن محکوم کردن شهادت این جوانان فلسطینی تأکید کرد: ما ملت فلسطین به انتفاضه و انقلاب خود ادامه می‌دهیم و یک روز سلاح خود را بر زمین نمی‌اندازیم و آمادگی مستمر ما برای مقاومت حتی یک روز متوقف نخواهد شد.
 
وی تصریح کرد: شهادت این جوانان تأکیدی بر این است که ما درمقابل مرحله مبارزه جدیدی هستیم و اشغالگران صهیونیست هرگز موجودیتی بر روی زمین نخواهند داشت. ملت فلسطین متحد و یکپارچه است و تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین به مبارزه ادامه خواهد داد.

 

آماده// بیانیه حماس و جهاد اسلامی فلسطین در پی شهادت سه تن از جوانان فلسطینی

انتهای پیام
captcha