رفاه حال مسافران نوروزی؛ اولویت ستاد خدمات سفر در استان مرکزی
کد خبر: 4044583
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

رفاه حال مسافران نوروزی؛ اولویت ستاد خدمات سفر در استان مرکزی

استاندار مرکزی اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت و نظارت کامل بر اجرای موازین و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از سوی دستگاه‌های متولی وجود دارد.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزاش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، دوم فروردین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت و نظارت کامل بر اجرای موازین و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از سوی دستگاه‌های متولی وجود دارد.

وی تصریح کرد: پیک اول سفرهای نوروزی از روزهای آخر اسفند سال گذشته آغاز شده و پیک دوم این سفرها به‌زودی آغاز می‌شود. استفاده از ظرفیت بسیج برای استقرار در جاده‌ها و محل استراحتگاه رانندگان کمک می‌کند تا رفاه حال بیشتری در مسیر تردد مسافران وجود داشته باشد.

مخلص‌الائمه به تشدید کنترل جاده‌ها همزمان با افزایش سفرها اشاره کرد و ادامه داد: توقیف روزانه و ساعتی خودروهای متخلف در دستورکار جدی پلیس قرار گیرد. رانندگان سایر وسایل نقلیه نسبت به خودروهای متخلف در مسیر جاده‌ها حساسیت به خرج داده و احساس مسئولیت کنند تا از بروز حوادث دلخراش جلوگیری شود.

وی ادامه داد: میزان سفرهای انجام شده از آنچه پیش‌بینی شده است کمتر است و فقط  ۲۰ درصد افزایش را شاهد هستیم. لازم است نظارت بر علائم هشداردهنده و موارد لازم در خصوص نقاط حادثه‌خیز و حادثه‌ساز مدنظر باشد.

استاندار مرکزی در خصوص المان‌های شهری اراک نیز بیان کرد: زیباسازی شهر اراک گستردگی و توسعه لازم را نداشته و اعتراضاتی نیز در خصوص نامناسب بودن المان‌های شهری وجود داشته است، چراکه برخی از این المان‌ها مناسب اراک نیست.

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه نارضایتی‌هایی از سوی ناظران در مورد سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در سطح شهر اراک وجود دارد که باید بررسی شود، اضافه کرد: تجهیز و نصب بنرهای مرتبط با تذکرات ایمنی رانندگی توسط شهرداری‌های استان در دستور کار قرار گیرند.

استاندارمرکزی در خصوص کمبود پول نقد در دستگاه‌های خودپرداز نیز گفت: معاون اقتصادی استانداری پیگیر این مهم بوده و روز گذشته نیز با شورای هماهنگی بانک‌های استان هماهنگی انجام و مشکل آن برطرف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha