شناسایی ۲۹۸۷ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4045717
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۹۸۷ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۲۹۸۷ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور خبر داد و اعلام کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۱۵۸ نفر رسید.

شناسایی بیمار جدید کرونایی

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۳ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۷۷۸ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۳۸۷ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۷۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۶۴۳ دُز رسید. در شبانه‌روز گذشته ۹۲ هزار و ۸۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق‌شده است.

از دیروز تا امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۸۷ بیمار جدید مبتلابه کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۰۹ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۱۵۸ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۸۶۸ هزار و ۴۳۵ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۵۵۱ نفر از بیماران مبتلابه کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۹ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۹۰۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام‌ شده است.

در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha