هشدار نیروی انتظامی به هنجارشکنی مشهود در ماه رمضان
کد خبر: 4046352
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

هشدار نیروی انتظامی به هنجارشکنی مشهود در ماه رمضان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را زیرپا گذاشته و به تذکرات ارائه شده بی‌توجهی کنند برخورد قانونی شده و آن‌ها به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در نشستی، با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان، اظهار کرد: از عموم هم‌استانی‌ها انتظار داریم برای تحکیم پیوند‌های ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، نسبت به رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: از مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند می‌خواهیم از خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات در ملاءعام مانند بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: صنوف عرضه کننده مواد غذایی آماده، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آب میوه‌فروشی‌ها، بستی‌فروشی‌ها باید صرفاً بعد از اذان مغرب فعالیت کنند، مگر تعداد معدودی که با مجوز قانونی برای رعایت حال مسافران و افراد دارای عذرشرعی اجازه فعالیت دارند.

سردار جاویدان در پایان بیان کرد: با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را زیرپا گذاشته و به تذکرات ارائه شده بی‌توجهی کنند برخورد قانونی شده و آن‌ها به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha