شهروندان هتک حرمت ماه رمضان و تظاهر به روزه‌خواری را اعلام کنند
کد خبر: 4047475
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

شهروندان هتک حرمت ماه رمضان و تظاهر به روزه‌خواری را اعلام کنند

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: از مردم دارالعباده درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف و تظاهر به روزه‌خواری در اصناف و همچنین خودروها، آن را به این ستاد اعلام کنند. 

محمدعلی زحمتکش، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزدحجت الاسلام محمدعلی زحمتکش، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در گفت وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد طبق برنامه های اجرا شده در سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان در سال جدید نیز با برگزاری جلسات متعدد فعالیت هایی را در زمینه اجتماعی و مطالبه گری انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: با توجه به دستور مستقیم و مکتوب دادستان کل کشور به فرمانده محترم نیروی انتظامی در باب برخورد قانونی و جدی تحت عنوان اقدام به روزه خواری که مطابق جرم مشهود است و از آنجا که خودرو حریم خصوصی تلقی نمی شود از عموم مردم درخواست می شود در صورت مشاهده تخلف و تظاهر به روزه خواری در اصناف و همچنین خودروها آن را اعلام کنند. 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تصریح کرد: شهروندان می توانند مستندات و گزارش دقیق خود را به شماره 09135012429 به صورت مجازی در واتساپ و پیام متنی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha