همایش«مهدویت و غدیر» در جنوب کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4051453
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

همایش«مهدویت و غدیر» در جنوب کرمان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان خبر داد و گفت: می‌طلبد این آیین در تمامی شهرستان‌های جنوبی برگزار شود.

برگزاری همایش مهدویت و غدیر در جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان امروز اول اردیبهشت‌ماه در نشست هم اندیشی با موضوع نماز، بیان کرد: برنامه‌ها و اقدامات مرتبط با توسعه فرهنگ اقامه نماز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با جدیت دنبال شود.

وی با تاکید بر لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در محیط کار، گفت: باید اجرای مصوبات نشست‌های شورای اقامه نماز در قالب انعقاد تفاهم نامه با ادارات پیگیری و اجرایی شود.
مسلمی‌مهنی تصریح کرد: با توجه به اهمیت غدیر باید برای تبیین و تبلیغ این واقعه بزرگ با استفاده از ابزار هنر و ظرفیت هنرمندان حوزه تئاتر جنوب کرمان کار فاخری را تولید کرد. یکی از اقدامات برای تحقق این مهم تولید محتوا با موضوع غدیر و انتشار آن در فضای مجازی است که باید تحقق این مهم به صورت یک مصوبه در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از تبلیغات و رسانه به جنگ اعتقادات دینی و مذهبی ما آمده است، عنوان کرد: باید یکی از محورهای تولید محتوا در فضای مجازی مبحث مهدویت باشد چرا که دشمن با تمام امکانات پای کار آمده تا با شبهه افکنی در اعتقادات دینی ما تردید ایجاد کند.

مسلمی‌مهنی تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و تبلیغ غدیر، می‌طلبد برگزاری همایش مهدویت و غدیر در دستور کار قرار گیرد و در این همایش از برگزیدگان نماز و امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شود و با توجه به اهمیت موضوع مهدویت باید ترتیبی اتخاذ شود تا این همایش در سراسر شهرهای جنوب کرمان برگزار شود.

وی عنوان کرد: مسئله حجاب و عفاف یکی از مباحث بسیار مهمی است که امروز دشمن آن‌ را هدف تهاجمات فرهنگی خود قرار داده است که باید برای مقابله با دشمن و روشنگری نسبت به این مهم، حرکت و اقدام موثری انجام داد.

انتهای پیام
captcha