سپاه پاسداران نیرویی مکتبی، ولایی و مردمی است
کد خبر: 4051630
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

سپاه پاسداران نیرویی مکتبی، ولایی و مردمی است

فرمانده انتظامی استان کردستان در پیامی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی مکتبی، ولایی و مردمی است که تکیه‌گاهی برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز است.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تدبیر، اندیشه و آینده‌نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی است که با جوانانی جان برکف و انقلابی در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، معنوی، سازندگی، دفاعی و ... آماده خدمت می باشند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی مکتبی، ولایی و مردمی که تکیه‌گاهی برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز بوده‌اند و بر ارتقای عزتِ نظام در عرصه‌های بین المللی و جهانی کمک و حضور خالصانه در تمامی رویداد‌های داخلی و تلاش در جهت تحقق رسالت و اهداف انقلاب اهتمام ورزیده‌اند.

اینجانب برخود وظیفه می‌دانم ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام سپاه پاسداران و در راس آنان سید شهدای جبهه مقاومت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا و دلیر مردان سپاه پاسداران و مردم شریف تبریک عرض نموده، در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی معزز کل قوا، تداوم عزت، سربلندی و سرافرازی این دلاور مردان غیور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha