اعطای مجوز به ۳۸ گروه تخصصی امر به معروف در خرم‎آباد
کد خبر: 4052723
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

اعطای مجوز به ۳۸ گروه تخصصی امر به معروف در خرم‎آباد

طی مراسمی ۳۸ گروه تخصصی در شهرستان خرم‌آباد مجوز فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دریافت کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، گردهمایی تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان امروز، ششم اردیبهشت در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد در این مراسم با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام، گفت: عمل به این فریضه الهی و دینی موجب جلوگیری از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهد شد.

وی عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست و افزود: صبر در برابر سختی‌های امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین ویژگی‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

حجت‌الاسلام رضا حقیان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان نیز در این مراسم، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستادی خدمتگزار و هم‌سو با آرمان‌ها، اهداف و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است که در راستای ترغیب آحاد جامعه به اجرای این فریضه قدم بر می‌دارد.

وی گفتمان‌سازی، ترویج و تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر را امری ضروری دانست و افزود: تشکیل کارگروه‌های عمومی، صنفی و تخصصی از مهمترین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور است.

در این مراسم به ۳۸ گروه تخصصی در شهرستان خرم‌آباد مجوز فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد.

انتهای پیام
captcha