حرکت‌های جهادی به جریان فناورانه تبدیل شده است
کد خبر: 4055232
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

حرکت‌های جهادی به جریان فناورانه تبدیل شده است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یکی از مأموریت‌های بسیج سازندگی را تقویت حرکت‌های جهادی برشمرد و اضافه کرد: امروز این جریان با اقتدار و پویای جهادی به یک فناوری برای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

سردار محسن کریمی، فرمانده ساه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان، امروز، 17 اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز بسیج سازندگی، اظهار کرد: هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت در سال ۱۳۷۹ نقطه عطف شگفت‌انگیز در تاریخ انقلاب اسلامی و نشان از اهمیت حضور جوانان برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های خدمت‌رسانی است.

وی افزود: بسیج سازندگی با هدایت‌های مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی به ویژه جوانان با انگیزه و با نشاط در مأموریت اصلی خود یعنی پای کار آوردن مردم و سازماندهی جوانان موفق عمل کرده و امروز به برکت این تفکر، جوانان سراسر ایران اسلامی در ابعاد گفتمانی، رفتاری و محتوایی به شکل کیفی و کمی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه بسیج سازندگی در شناخت ظرفیت‌ها برای فعالیت موفق عمل کرده و روز به روز مردمی‌تر شده است، گفت: بسیج سازندگی مبنای حرکت خود را با نقش آفرینی مردم تقویت کرده و در سند اعتلای بسیج، تقویت مردمی بودن نیز تأکید شده است.

وی افزود: به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حضور جوانان با استعداد حرکت بسیج سازندگی در مسیر خدمت‌رسانی روز به روز گسترده‌تر شده و امروز جریان جهادی در کشور به شکوفایی رسیده و در مسیر ساختن ایرانی قوی و آباد با اقتدار در حال حرکت است و بسیج سازندگی استان مرکزی در اوج درخشش است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان یکی از مأموریت‌های بسیج سازندگی را تقویت حرکت‌های جهادی برشمرد و اضافه کرد: امروز این جریان با اقتدار و پویای جهادی به یک فناوری برای انقلاب اسلامی تبدیل شده و بدون محدودیت جغرافیایی و در سراسر ایران اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی تأکید کرد: بسیج سازندگی متعلق به انقلاب اسلامی و مردم است که با حضور در عرصه‌های تخصصی به جریان کاربلد، کارآمد، مطالبه‌گر، در میدان عمل، مردمی و الگو برای سایر دستگاه ها تبدیل شده است.

کریمی ادامه داد: جریان جهادی بسیج در طول این سال‌ها در تحول‌آفرینی موفق عمل کرده و به فضل الهی در گام دوم انقلاب با اقتدارتر از گذشته با مشارکت مردم حرکت خواهد کرد و بسیج گام دوم انقلاب، بسیج آحاد ملت ایران به سمت قوی شدن در همه ابعاد است.

وی اضافه کرد: همگانی شدن گفتمان جهادی، گسترش و مشارکت حضور مردم به ویژه جوانان در فعالیت‌های جهادی و خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت رسالت مهم بسیج سازندگی و جریان جهادی است که باید در این راستا هدفمند و با برنامه حرکت کرد. شکوفایی و درخشش ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف و رسیدن به خودکفایی در گرو گسترش کار جهادی و انقلابی است و بسیج سازندگی در این راستا رسالت مهمی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان اضافه کرد: بسیج سازندگی در کنار مأموریت‌ها و فعالیت‌های جهادی که دارد باید در عرصه جهاد تبیین و روایت حماسه‌ها نقش آفرینی کند و یکی از ابعاد این کار اطلاع‌رسانی هنرمندانه و مبتکرانه اقدامات جهادی است تا موفقیت در عملکرد خود را به اطلاع همگان برسانند و امید را روز به روز در جامعه تقویت سازد.

انتهای پیام
captcha