پیشرفت ۴۵ درصدی احداث صحن حضرت زینب(س) در کربلا
کد خبر: 4055427
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

پیشرفت ۴۵ درصدی احداث صحن حضرت زینب(س) در کربلا

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از پیشرفت 45 درصدی کار احداث صحن حضرت زینب(س) در حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی خبر داد.

اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارساسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به احداث صحن حضرت زینب(س) در حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی که کار اصلی آن از یکسال و نیم پیش آغاز شده است، گفت: کار ساخت این صحن از نظر سازه بتنی پیشرفت 90 درصدی داشته است.

وی افزود: به طور کلی کار ساخت صحن حضرت زینب(س) تاکنون پیشرفت 45 درصدی داشته است و امیدواریم با مشارکت گسترده عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) بتوانیم به کار ساخت این صحن تسریع بخشیم.

قاسمی با ذکر این نکته که این صحن تا همین اندازه هم در مناسبت‌های مختلف مذهبی مورد استفاده زائران قرار می‌گیرد، گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم برای ایام اربعین بخش‌هایی از این صحن را برای میزبانی زائران آماده کنیم تا فضای بیشتری در اختیار زوار قرار گیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس همچنین به احداث صحن امام محمدباقر(ع) در کاظمین اشاره کرد و گفت: کار گودبرداری این صحن به اتمام رسیده است و اکنون در مرحله شمع‌گذاری است.

وی ضمن دعوت از عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) جهت مشارکت در بازسازی عتبات عالیات گفت: به منظور راحتی نیک‌اندیشان یکسری شیوه‌های جدید برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در نظر گرفته‌ایم.

قاسمی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند هم به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت آنلاین نذر در سایت عتبات عالیات به آدرس http://atabat.org/fa/forms/37 در این کار خیر شرکت کنند و هم می‌توانند با هماهنگی که با بانک رسالت انجام داده‌ایم با اخذ وام و به صورت تقسیطی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات همکاری داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه تلفن گویای32240028 شیوه اخذ وام و مشارکت تقسیطی در این امورات خیر را برای علاقه‌مندان توضیح می‌دهد، گفت: همچنین شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۴۸۰۷ آماده دریافت نذورات نقدی نیک‌اندیشان است. ضمن اینکه علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به ستاد بازسازی عتبات شهر یا استان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha