اهدای 208 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 4056374
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

اهدای 208 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی اعلام کرد: به همت نیکوکاران استان و با پیگیری‌های کمیته امداد استان تعداد 208 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد با اعتبار بیش از 5 میلیارد 200 میلیون تومان اهداء شد.

اهدای کمک جهیزیه به مددجویان کمیته امداد مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان امروز، 21 اردیبهشت در حاشیه اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، اظهار کرد: پرداخت کمک هدیه ازدواج از اقدامات حمایت کمیته امداد به جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هزارو 188 کمک هدیه ازدواج با اعتبار 16 میلیارد و 467 میلیون تومان به زوج های تحت حمایت این نهاد اعطا شده است، تصریح کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.

مؤمنی در ادامه از اهدای 208 سری جهیزیه خبر داد و افزود: این تعداد جهیزیه به همت نیکوکاران استان مرکزی و با پیگیری‌های کمیته امداد استان تهیه و توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد استان در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با مراکز نیکوکاری و ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و یا با پرداخت کمک از طیق شماره‌گیری کد دستوری086#8877 و یا شماره کارت 6037997900000614 در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

یادآور می‌شود، یخچال، تلویزیون،جاروبرقی،گاز، ماشین لباسشویی و ... از اقلام جهیزیه اهدایی است.

انتهای پیام
captcha