آغاز مرحله کتبی آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در استان مرکزی
کد خبر: 4056601
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

آغاز مرحله کتبی آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در استان مرکزی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان مرکزی از برگزاری آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» با مشارکت 186 حافظ در استان خبر داد.

آزمون کتبی هفدهمین دوره ارزیابی حفاظ در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» همزمان با سراسر کشور امروز، 23 اردیبهشت در دو حوزه اراک و ساوه آغاز شد.

حجت‌الاسلام جواد فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان مرکزی، در حاشیه آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایکنا گفت: دقایقی قبل مرحله کتبی آزمون کتبی هفدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» با مشارکت 186 حافظ در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل در دو شهرستان اراک و ساوه آغاز شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 141 حافظ در آزمون مرحله کتبی شرکت داشتند، از رشد شرکت‌کنندگان در آزمون یاد شده خبر داد و افزود: پس از اعلام نتایج این مرحله، مرحله شفاهی آن نیز برگزار می‌شود. امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده همچون برگزاری «جام حافظان» تعداد نفرات بیشتری در آزمون مرحله کتبی مجوز شرکت در مرحله شفاهی را کسب کنند.

انتهای پیام
captcha