آیت الله اختری: فقدان آیت الله فاطمی‌نیا خسرانی جبران‌ناپذیر برای جامعه ایمانی است
کد خبر: 4057567
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

آیت الله اختری: فقدان آیت الله فاطمی‌نیا خسرانی جبران‌ناپذیر برای جامعه ایمانی است

آیت الله اختری در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله فاطمی نیا فقدان این عالم جلیل القدر را ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران‌ناپذیر برای جامعه ایمانی خواند.

به گزارش ایکنا؛ آیت الله اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پیامی ارتحال آیت الله عبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»
ضایعه اسفبار و فقدان جانگداز عارف وارسته و سالک متقی، خطیب توانا، مبلغ مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و استاد اخلاق مرحوم مغفور آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

استاد بزرگوار و واعظ بی‌آلایش مرحوم فاطمی‌نیا با سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از آموزه‌های عرفانی و فیوضات معنوی علمای بزرگ و اساتید عرفان، سالهای متمادی به امر تعلیم و تبیین مسائل دینی و اخلاق و ادب پرداخت و شاگردان بسیاری تربیت کرده و علاقه‌مندان زیادی از سخنان دلنشین و محضر پرفضیلش بهره جستند.

بی‌تردید فقدان این عارف و عالم وارسته و سخنور آگاه و روحانی راهنما، ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه ایمانی و دوستان اهل بیت (علیهم السلام) به شمار می‌آید.

اینجانب ارتحال این استاد فقید را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر (ارواحنا له الفداء) و پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله) و مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم و فرزندان گرامشان، دوستداران و شاگردانش، صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند و ملکوتی آن فقید سعید رحمت بیکران و علو درجات در اعلی علیین و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان معزز داغ دیده و دوستان وابسته صبر و اجر مسئلت می نمایم.
محمد حسن اختری
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

انتهای پیام
captcha