۵۰ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی همیار پلیس هستند
کد خبر: 4057657
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

۵۰ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی همیار پلیس هستند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۵۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر این استان در طرح همیار پلیس مشارکت و همکاری دارند.

دیدار فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد امروز سه‌شنبه 27 اردیبهشت جاری در دیدار فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: علاوه بر این حدود ۵ هزار نفر از معلمان مرد استان در طرح فرهنگ‌یار ترافیک با پلیس راهور همکاری و تعامل گسترده دارند.

وی با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی بانوان در خانواده، مدرسه و اجتماع اظهار کرد: استفاده از بانوان معلم در طرح فرهنگ‌یار ترافیک می‌تواند سوانح و حوادث ترافیکی و جاده‌ای را کاهش دهد و در ارتقای امنیت جان مسافران درون و برون شهری  نقش بسزایی داشته باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حضور موثر جان برکفان پلیس به‌ویژه پلیس فتا در مدارس و برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان و دانش‌آموزان می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ترافیک، افزایش امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در فضای مجازی شود.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: معلمی شغلی با قداست و ارزشمند است که مهم‌ترین رسالتش پاسداری از ارزش‌ها، صیانت و حفاظت از امنیت جسم و روان دانش‌آموزان، این آینده‌سازان انقلاب است.

فرشید افزود: تعامل سازنده مجموعه آموزش و پرورش استان با خادمان خود در نیروی انتظامی باعث افزایش نرخ امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف شده است.

انتهای پیام
captcha