روابط عمومی دغدغه‌مند از ارکان موفقیت سپاه در مأموریت‌ها است
کد خبر: 4057803
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

روابط عمومی دغدغه‌مند از ارکان موفقیت سپاه در مأموریت‌ها است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: روابط عمومی سپاه با انعکاس و معرفی اقدامات، کارآمدی‌ها، توانمندی‌ها، نقش آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و خدمت به مردم بخشی از موفقیت‌های این نهاد را به تصویر می‌کشد.

سردار محسن کریمی، فرمانده ساه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 27 اردیبهشت در جمع مدیران و کارکنان معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه افزود: روابط عمومی سپاه با انعکاس و معرفی اقدامات، کارآمدی‌ها، توانمندی‌ها، نقش آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و خدمت به مردم بخشی از موفقیت‌های این نهاد را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: فعالیت در حوزه روابط عمومی سپاه علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است، ویژگی‌های مهمی از جمله حساسیت، خلاقیت، هنرمندی و هوشمندی ویژه‌ای دارد و روابط عمومی سپاه استان مرکزی در این امر موفق عمل کرده و در مأموریت‌ها خوش درخشیده‌ است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: روابط عمومی سپاه روح الله استان در بسیاری از مقاطع از جمله سیل، برگزاری کنگره شهدای استان، بیماری کرونا موفقیت‌های بسیاری به دست آورده و در انعکاس خدمات و کارکردهای سپاه در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا، برنامه‌های کنگره شهدای استان در گام اول و گام دوم به عنوان دبیر کارگروه روابط عمومی و رسانه ستاد کنگره شهدای استان خوش درخشیده‌ است.

کریمی ادامه داد: روابط عمومی سپاه استان مرکزی در مدت چند سال اخیر با راه‌اندازی گروه تلویزیونی فرزندان روح‌الله، موفقیت‌های خبرگزاری بسیج و سایر مأموریت‌ها عملکرد مطلوبی داشته و روز به روز باید در این حوزه قوی شد.

وی گفت: توجه به هوش رسانه‌ها و هوشمندی نسبت به شرایط، به خصوص توطئه‌های دشمنان از جمله ضرورت‌های کار در روابط عمومی است و با توجه به جنگ شناختی و توطئه‌های دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کریمی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ رسانه‌ای به دنبال تخریب چهره افتخار آمیز و مردمی سپاه پاسداران در نزد افکار عمومی است، گفت: نقش روابط عمومی‌ها و رسانه در این خصوص بسیار با اهمیت است و به فضل الهی و هوشمندی‌های مردم و تلاش‌ رسانه‌های دلسوز و انقلابی دشمن سال‌هاست در ایجاد فاصله بین مردم و سپاه شکست خورده است.

انتهای پیام
captcha