اجرای طرح «قرض ماندگار» در البرز
کد خبر: 4059336
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

اجرای طرح «قرض ماندگار» در البرز

مدیر صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از اجرای طرح قرض ماندگار با هدف ارائه تسهیلات به نیازمندان این استان خبر داد.

کمیته امداد البرز

حسین فرسود، مدیر صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اجرای طرح قرض ماندگار در نظر دارد از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران گره از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر باز کند.

وی افزود: در قالب طرح قرض ماندگار، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنان به‌صورت دایمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

فرسود گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی، این نهاد به بیش از پنج هزار و ۹۰۰ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق به همراه وجوه هم‌افزایی توسط صندوق امداد ولایت، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

فرسود با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، بیان کرد: نیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را به شماره کارت مجازی صندوق امداد ولایت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۸۲۴۱ پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha