فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت الهی است
کد خبر: 4059425
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت الهی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت الهی، وحدت کلمه آحاد ملت و غیرت و تقوای رزمندگان اسلام است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، سوم خرداد در صبحگاه مشترک نیروی مسلح استان که در پدافند هوایی اراک برگزار شد، به جنگ بدر و رشادت نیروهای اسلام با وجود تعداد کم از نظر آمار کمی اشاره و تصریح کرد: در این جنگ مسلمانان با کمترین تجهیزات و ادوات جنگی پیروز شده و حماسه‌ای در تاریخ اسلام ثبت کردند. پیروزی مسلمانان در جنگ بدر درس عبرتی است که نشان می‌دهد با در اختیار داشتن کمترین امکانات، اما با بهره‌گیری از هدایت‌های رهبری آگاه می‌توان به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: ملت شریف ایران اسلامی در میدان مقاومت برای رسیدن به آزادی قدس شریف، نابودی جنایتکاران و مبارزه با دشمنانی قرار دارند که هر روز در حوزه‌های مختلف دست به جنایت و خیانت جدید می‌زنند. بسیار ضروری است در برابر تمام توطئه‌ها، خباثت و فتنه‌افکنی آنان هوشیاری ایجاد کرده و آمادگی لازم برای مقابله را داشته باشیم. دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، رصدی و فضای سایبری باید تمام حوزه‌ها را پوشش کامل دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به رشادت و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن اشاره و هشدار داد: ملتی که عزمی بزرگ دارد باید برای دست‌یابی به اهدافش مانند شیران شجاع، برنامه‌ریزی و فداکاری کند. باید هوشیاربود تا غفلت، سهل‌انگاری و مشکلات اقتصادی نتواند ما را از رسیدن به اهداف بلند که همان اهداف و آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و اهداف امام عصر(عج) است، بازدارد.

وی ادامه داد: با وجود سختی‌ها، پیروزی و موفقیت‌هایی نیز وجود دارد که نباید مورد غفلت قرار گیرند. اگر مردم ما به واسطه شهید شدن سربازان انقلاب و اسلام رنج می‌بینند، در ازای آن، دشمن هم رنج می‌بیند، اما فرق اینجا است که شهدای ما قدیسین عالم هستند و کشته‌های دشمن هیچ جایگاهی ندارند.

وی با بیان اینکه سرنوشت آینده به دستان و اراده مردان مجاهد، غیرتمند، شجاع، بسیجیان، ارتشی‌ها و پاسداران غیور ایران اسلامی رقم می‌خورد. باید هوشیار باشیم؛ چراکه کوچک‌ترین غفلت گناه بزرگی است و هرگونه سهل‌انگاری خیانت به خون همه شهدا ا ست.

نماینده ولی‌فقیه در استان فتح خرمشهر را نتیجه عینی نصرت الهی، وحدت کلمه آحاد ملت و غیرت و تقوای رزمندگان اسلام دانست و گفت: رزمندگان اسلام با انسجام نیروهای سپاهی، ارتشی، بسیج و ... به وحدت و پیوندی ناگسستنی دست یافتند که که در نهایت به غافلگیری دشمن و در نهایت پیروزی و آزادسازی خرمشهر ختم شد. سوم خرداد ۶۱ خرمشهر پس از روزها مجاهدت رزمندگان اسلام به از تصرف دشمن بیرون آمد و به سمبل مقاومت تبدیل شد.

انتهای پیام
captcha